Støt nu
Eventkoordinator til udvikling af relationen til ADRA Danmarks bagland
(tidsbegrænset, deltid)


ADRA Danmark er en nødhjælps- og udviklingsorganisation med rod i Adventistkirken i Danmark. Vi er en del af et globalt netværk med kontorer i mere end 130 lande. ADRA Danmark har otte tætte partnere i Afrika og Mellemøsten, hvor vi er involveret i både nødhjælps- og udviklingsprogrammer. Vi har kontor i Nærum, hvor vi er i alt 16 medarbejdere. Vi søger nu en alsidig eventkoordinator til at indgå i vores kommunikations- og fundraisingafdeling, som desuden består af en fundraiser, en kommunikationsmedarbejder og en kommunikationschef. Stillingen er på deltid og tidsbegrænset.

Medarbejderen skal løfte en række aktuelle opgaver, som i høj grad relaterer sig til vores bagland i Adventistkirken i Danmark. Et indgående kendskab hertil vil derfor blive vægtet højt. Stillingen kræver kompetencer inden for både kreativ udvikling og praktisk planlægning, da den i høj grad vil handle om udvikling og gennemførelse af events.

 Opgaver:

  • Planlægge og koordinere ADRAs deltagelse ifm. Adventistkirkens årsmøde og ADRAs repræsentantskabsmøde
  • Planlægge og koordinere Hjælpeaktionsindsamlingen 2019; herunder udvikle/nytænke koncept for menighedsengagement, være tovholder på praktiske opgaver (udsendelse af materiale), events osv.
  • Koordinere ADRAs deltagelse i mindre events og arrangementer, skolebesøg mv.
  • Samarbejde med Adventistkirkens genbrugsbutikker, HappyHand, om kampagner mv.
  • Understøtte og hjælpe til med afdelingens øvrige opgaver: Kampagne-/kommunikations-/oplysningsopgaver generelt
  • Stå for kontakt til og koordination med ADRA Ungdom

 
Kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse og/eller erfaring. Uddannelsesniveau er ikke afgørende, det er også muligt for en studerende på sidste del af sin uddannelse at komme i betragtning
  • Stærk tovholder på større processer, der kræver overblik
  • Erfaring med udviklingsopgaver
  • Erfaring med planlægning og udførelse af større indsatser/events
  • Sans for koordinering, systematik og praktiske opgaver
  • Indgående kendskab til Adventistkirken i Danmark
  • Erfaring med/forståelse for at arbejde i en organisation med kristne værdier

 
Vi tilbyder:

  • En arbejdstid på op til 28 timer/uge inkl. frokostpause
  • En tidsbegrænset ansættelse frem til 30. september 2019
  • En rummelig og familievenlig arbejdsplads med flekstid
  • Arbejdssted på ADRA Danmarks kontor i Nærum
  • Løn efter ADRA Danmarks personalepolitik. Vi følger statens takster uden tillæg.
  • 17% arbejdsgiverbetalt pension
  • Start hurtigst muligt


Spørgsmål til stillingen er velkomne og kan rettes til kommunikationschef Signe Lund Christensen på mail: sigchr@adra.dk. Bortrejst i uge 8.

Søg stillingen ved at sende en kort ansøgning og CV til Signe Lund Christensen senest den 27. februar 2019. Vi læser ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.