fbpx

Indgiv en klage/Make a complaint

Make a complaint (read this page in English)

I ADRA Danmark anerkender vi vigtigheden og værdien af ​​at lytte og reagere på bekymringer og klager. ADRA Danmark forpligter sig til en effektiv klagehåndteringsprocedure, der afspejler klagerens behov, forventninger og rettigheder. Klager behandles effektivt, retfærdigt og rettidigt.

ADRA Danmark understreger, at klager behandles med den største diskretion. Personer, der klager kan vælge at give deres personlige oplysninger, eller de kan vælge at forblive anonyme.

Læs hele vores Complaints Handling Procedure

Læs vores Anti-corruption and Whistle-blowing policy

Du kan vælge mellem tre forskellige måder at indgive din klage på:

  1. Ved at sende et brev til adressen: ADRA Danmark, Concordiavej 16, 2850 Nærum
  2. Ved at kontakte formand for ADRA Danmarks Samarbejdsudvalg Nils Rechter på telefon 45587700.
  3. Ved at udfylde en af de to nedenstående formularer. Den første er til sensitive henvendelser. Den næste til ikke-sensitive henvendelser.

 

Formular til sensitive henvendelser:
(En sensitiv klage er typisk en klage over korruption, seksuel udnyttelse eller en anden grov overtrædelse af vores personalepolitikker. Denne type klage vil kun blive set af et yderst begrænset antal personer, som har brug for at kende til klagen):

 

Formular til ikke-sensitive henvendelser:

 

“Alt for mange mennesker i verden lever i dyb fattigdom, oplever uretfærdighed og lider under konflikt uden håb om en bedre fremtid. Vi vil en bedre verden, hvor vi lever i respekt og næstekærlighed med hinanden“

X

Din browser er forældet!

Du benytter en forældet browser og vil ikke få den optimale oplevelse på siden.

Overvej at hente en af følgende browsere: